MEDEWERKER AAN HET WOORD


‘PAY FOR PEOPLE ONTWIKKELT MET JE MEE’

BETEKENT VOOR MIJ...

Pay for People ontwikkelt met je mee. Zo luidt onze nieuwe pay-off; een belofte gebaseerd op de manier waarop onze mensen invulling geven aan hun werk. We vroegen hen dan ook: wat betekent ‘Pay for People ontwikkelt met je mee’ voor jou? Maak kennis met Cheyenne Oprel, Client Support Medewerker, en hoe zij haar werk doet.

“Goed contact met klanten en collega’s”

“Ruimte is een voorwaarde voor ontwikkeling. Bij Pay for People krijg je ruimte, om te groeien en je ontwikkelen. Als medewerker én als klant. Ik werk sinds oktober 2019 bij Pay for People als medewerker Client Support en heb me in die korte tijd al breed kunnen ontwikkelen. Dat komt doordat we intern veel kennis delen en doordat we een platte organisatie zijn. Het contact met collega’s is informeel en laagdrempelig. Want ook al zijn we met veel, iedereen kent elkaar en dat maakt het werk ook nog eens heel gezellig.

“Wat is relevant in de situatie van een klant?”

Onze klanten kennen we ook goed. Bij Pay for People werken we met vaste accounts en klanten hebben dus ook een vaste contactpersoon. Zo kunnen we echt met ze meegroeien en dienstverlening op maat bieden. Als Client Support Medewerker heb ik ook mijn vaste accounts. Voor deze klanten verzorg ik het hele verlonings- en facturatieproces en alle bijkomende werkzaamheden. En ik ben natuurlijk bereikbaar voor vragen, want die zijn er ook. Over het hanteren van de juiste looncomponenten bij plaatsing bijvoorbeeld, of bij het corrigeren van lonen en facturen. Ik probeer vragen zoveel mogelijk voor te zijn, door mee te denken en mezelf de vraag te stellen: wat is relevant in deze specifieke situatie van een klant? Ik beschouw mijzelf ook echt als een collega op afstand, die klaarstaat om mee te werken én denken. Dus ook hoe het beter kan, want er is altijd ruimte voor verbetering.

“Zeker in onze branche moet je zorgen dat je bijblijft.”

Stilstand is achteruitgang, dat is een cliché maar wel waar. Als je niet vooruit kijkt, word je ingehaald door de realiteit. Zeker in onze branche gaan veranderingen snel en zijn het er veel, je moet dus zorgen dat je bijblijft. We volgen intern regelmatig opleidingen en trainingen en bieden klanten ook die mogelijkheid. Maar, goed contact met klanten en collega’s is voor mij toch het belangrijkste om mee te ontwikkelen.”

Cheyenne Oprel is Client Support Medewerker en in dienst sinds oktober 2019