P.zine in een digitaal jasje


We hebben naar u geluisterd, uw P.zine verschijnt vanaf 2019 elke maand in een digitaal jasje.

P.zine in een digitaal jasje

Uw P.zine verschijnt voortaan één keer per maand, in plaats van één keer per kwartaal. Daarnaast wordt de papieren uitgave vervangen door een digitaal magazine. In 2019 valt het blad dus niet meer op de mat, maar verschijnt het alleen nog in uw inbox.


Dit doen we niet zomaar. Wij hebben naar u geluisterd. Uit het lezersonderzoek bleek dat u vaker dan eens per kwartaal de P.zine wil ontvangen. U gaf daarnaast aan dat u bepaalde rubrieken zeer waardeert. Dit zijn voornamelijk de rubrieken Informatief, Visie en Ondernemer aan het woord. P.zine wordt in 2019 voortgezet, maar dan in een maandelijks digitaal magazine.


Nieuw jasje

P.zine krijgt daarmee wederom een nieuw jasje, zoals ook in 2017 het geval was. Deze keer verandert niet alleen de opmaak, maar ook het medium. Een groot voordeel hiervan is dat we u maandelijks op de hoogte kunnen stellen van relevante informatie voor intermediairs. Maandelijks ontvangt u een e-mail met daarin een overzicht van de artikelen die in P.zine worden behandeld.

“Hoe wordt P.zine nog beter?
Met meer verhalen van andere uitzendondernemers.”
- een respondent van het lezersonderzoek

Tijdslijn P.zine

Een korte terugblik over de jaren

2019

P.zine goes digital

In 2019 verschijnt de eerste geheel digitale P.zine.

2018

In 2018 besteedden we aandacht aan de nieuwe privacywet. Ook keken we naar de huidige arbeidsmarkt en op welke wijze deze in de toekomst gaat veranderen. De positie van de vrouw op de Nederlandse arbeidsmarkt kwam aan bod. CBS-hoofdeconoom Pieter Hein van Mulligen gaf uitleg bij de cijfers over de arbeidsdeelname van vrouwen op de Nederlandse arbeidsmarkt. Voorzitter van de Stichting Topvrouwen Marry de Gaay Fortman riep werkgevers op vrouwen te vragen naar hun ambitie. In de laatste papieren editie was er ruimte voor de positieve effecten van de flexibele schil.

2017

P.zine in een nieuw jasje

In 2017 kreeg P.zine een ander jasje. Niet het digitale jasje van nu, maar een andere vormgeving. In de eerste editie van dat jaar werd gesproken over Vierde Industriële Revolutie, met speciale aandacht voor de robotisering van de arbeidsmarkt. P.zine maakte kennis met freek., de freelancer die optimaal geniet van zijn vrijheid. We gaven u meer informatie over de nieuwe arbowet. Daarnaast introduceerde de Brisker Group (voorheen Pay for People Group) Academy for Flex, het online leerplatform voor scholing en ontwikkeling van flexkrachten. Oud directielid van Brisker Group Rogier van der Voort gaf uitleg over het nieuwe online opleidingsinitiatief.

2016

In 2016 vertelde staatssecretaris Jetta Klijnsma over de Participatiewet. De wet DBA werd op 1 mei 2016 ingevoerd. In P.zine las u een informatief artikel waarin de voor intermediairs relevante aspecten van de wet uiteen werden gezet. Ook kwam jeugdwerkloosheid aan bod. Ondanks dat het beter ging met de economie in 2016, zaten veel jongeren thuis, werkloos, op de bank.

2015

In 2015 besteedden we in P.zine aandacht aan de inlenersbeloning, de nieuwe Wet werk en zekerheid (WWZ) en de Participatiewet. Politicus Maxime Verhagen gaf een interview over de bouw-cao. In een sfeerverslag beschreven we de eerste Up to Flex, hét najaarsevenement voor intermediairs die op de hoogte willen blijven van de ontwikkelingen in de uitzendbranche.

2014

In 2014 en de jaren daarna verschenen vier P.zine edities per jaar. Er was plek voor gastcolumns van verschillende experts binnen de uitzendbranche, zoals Stef Blok en de ABU. Mathieu Burgerhout verzorgde de online marketing rubriek. Ook blikten we terug op de tweede Dag van de Uitzendondernemer.

2013

De eerste P.zine

In 2013 bestond Pay for People ruim 15 jaar. Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan werd een magazine uitgegeven. P.zine was geboren. Destijds was P.zine het eerste magazine wat zich richtte op de intermediair. Vanwege het jubileum werd er afgetrapt met een voorwoord van Dennis Luyten.

“P.zine is begonnen als een magazine om het 15-jarige bestaan van Pay for People te vieren. In de loop der jaren is het uitgegroeid naar hét magazine voor intermediairs. Dat zeg ik met gepaste trots.” - Dennis Luyten (directeur Pay for People)

Altijd op de hoogte blijven?

Laat dan hieronder uw naam en e-mailadres achter.